Tatueringar

Kan ju vara något utav de snyggaste som finns enligt mig. 
Själv har jag fyra stycken varav tre utav dessa är gjorda i Thailand. De är min lilla tradition tror jag. En utav de gjorde jag i Sunny Beach. Jag är otroligt nöjd med alla men ni vet hur det är.. Har man gjort en vill man bara ha flera. Så just nu sitter jag inne på tattoologist och letar, är galet sugen på att göra en stor jävel på baksidan av låret. En drömfångare eller något hade jag tänkt. Dock är inte det min stil alls utan jag tycker nog mer att det är riktigt sexigt och snyggt.. Jag vill fortfarande kunna ha skjorta och jeans och se softisikerad ut. därför är alla mina tatueringar lätta att dölja förutom en. En utav mina nya den på armen. Såhär ser mina ut. 
Detta är min första tatuering. Denna gjorde jag i Khao Lak med bambu. Gör det aldrig mina vänner, detta gör mycket ondare än maskin.
Denna gjorde jag på Sunny Beach för tre år sedan. Super nöjd!


Det här är en utav mina nyaste, gjordes i Huahin för några veckor sedan 
Tro hopp och Kärlek
OBS! den är ej sned, det är jag som håller armen snett
 
Den allra nyaste, också gjord i Thailand i Huahin, gjorde den två dagar efter jag gjorde den på armen. Den är för min storasyster som jag älskar så otroligt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0