Oh a Malia, say oh ah malia!

Länge sen jag blogga nu känns det som.. Ligger för tillfället hemma i sängen vilket jag gjort exakt hela dagen, min kropp är helt död.. Fattar inte vad som är grejen men ah är jätte förkyld och astman är kaos.
Iaf, har blivit ändrade planer i Malia resan, vi ha bytt hotell och även bokat flyg vilket känns så jävla bra! Åker 21-29 juli och bor nog på bästa partyhotellet i Malia!! OH AH!
Nu är countdown påslaget och det är 173 dagar kvar! Och vi har även 5h i London vilket är sjuuuuuukt Nice.
Vi flyger alltså från Arlanda till London Gatwick och då behöver vi bara vänta ca 3h på flyget till Kreta! Och när vi åker hem landar vi i London på natten och måste vänta i London tills halv7 på morgonen men det gör inte mig någonting! Då kan man gå utanför flygplatsen och andas den underbara engelska luften i några timmar!
Åh snälla juli JALLA. /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0