Natt inlägg

Hej!!
Har så jävla svårt att sova, är pigg som jag vet inte vad! Sprallar i hela kroppen, vet inte vart jag ska ta vägen..
Har städat hela rummet idag så kan inte göra det, och när jag säger städa så har jag rensat lådor,kläder, städat hela garderoben och gjort rent ÖVERALLT. (Stolt osv) nej men känns skönt nu efteråt, för det tog inte direkt 1h om man säger så..
Ska göra om i mitt rum snart också så tänkte att det är lika bra att städa undan allt onödigt. Ska göra alla väggar vita, tror det kommer kännas mycket ljusare och finare. Vill ha massa tavlor på väggen som för tillfälligt är "färgglad" om man säger så. Fint med massa tavlor med bilder på vännerna,familj osv!
Aja har inte mycket mer att säga så vi hörs imorgon! Puss / E
En riktigt TJÄÄÄNA bild blir det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0