Happy

Idag var en sån jävla skön dag, Var nämligen ledig! 
Tror jag behövde det, min kropp mår verkligen inte så bra för tillfället.
Somnade vid 12 igår kväll och vaknade halv 3 dagen efter..
DAAAFUCK liksom?? Och äter nästan ingeting om dagarna. 
Åt lunch igår, ingen middag och idag blev det bara en äggröra när jag vaknade..
Vart är min hunger? Jag är ALLTID sugen på nåt, inte ens frukt orkar jag äta. 
Får se vad som händer, kanske vänder snart.. 
Hur som helst, funtar på om jag ska slänga kryckjävlarna åt helvete i morgon, orkar inte mer.
Imorgon är det fredag (favvodagen i veckan) eller hur partypeople !?!
 
Går i skolan till 15.30 och sedan kommer Ellan & hämtar mig så ska vi åka och fixa lite grejs.
Kommer bli kul! Längtar som fan till lördag då min andra halva kommer hem! ( lät jätte lesbiskt men nej, hon är fan min andra halva. Hon kommer alltid veta mest om mig, ingen kommer lära känna mig så som fellan känner mig.)
JaJa, jag är på ganska bra humör faktiskt så ska skriva lite på en uppgift till skolan nu.
 
Kom på en rolig sak föresten, vill ni att vi ska lägga upp typ dagen outfit bilder så vi måste blogga varje dag?
Lite förbättringar till bloggen det här året kanske?
 Bloggar lite i morgon. Puss på er / E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0