One more fucking Lovesong..

Ja ni.. vad fan gör Emma hemma tänker ni säkert? 
Jo förstår ni Jag äter mediciner för min jävla nacke som gjort att min högerarm inte funkar som den ska.
Det suger, eftersom jag knappt kan göra nåt, kan inte köra bil för då lägger armen av totalt efter ett tag, kan inte bära saker för det blir för jobbigt, kan inte skriva.
 
Ni kan aldrig föreställa er hur mitt liv egentligen är. 
ALLTID
händer det nåt, ni tror säkert att jag överdriver osv, men nej. Ni skulle aldrig palla. Inte äns jag orkar längre. Läkar besök hela jäval tiden, Dom senaste 2 veckorna har jag varit hos läkaren ca 6 ggr och okej då tänker ni säkert bara ah men "guuuud så jobbigt då, klaga mer alckis jävel" (ironi) 
Men JA, det är jävligt jobbigt ska jag berätta för er. Jag har nåt fruktansvärt ont hela tiden en smärta som ni kanske inte märker på mig hela tiden men please trust me smärtan försvinner aldrig men jag försöker handskas med den för att jag tror det blir bättre men nej.. 
Så jävla trött på livet atm. Alltid sur typ och jätte läätt irreterad men därför är jag jävligt glad att jag har mina fina underbara vänner som alltid finns där.
UNDERBARA NI!
och speciellt min fina underbara bästavän FELICIA!!
Och vet ni va, jag bryr mig inte om de här är ett depp inlägg. DEAL WITH IT.
hejdå. / EMMA.
ja, en osminkad bild från sommaren. me no care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0