Fredag

Idag är det fredag vilket jag tror att ingen direkt har missat?
Ska strax ut på en morgoncigg och sedan hoppa in i duschen och göra mig iordning.. Vet inte riktig om jag ska ta mig in till stan och sola idag då jag solade igår men det tog inget :(
Ikväll blir det att hämta upp helggodiset Anders Göran och Lars även kallat tre apor och åka hem till Sebastian för myskrök och bastu hoppas jag på, om inte Sebastian bangar, som vanligt! Haha!
Nej men igår va de en mysig dag! Började med en fika med Caroline och Emma på stan, sen kom Idil och efter det kom sebastian.. Självklart hängde vi på standard hänget café capoucino! Efter det Böt vi café och sen kom syster och skjutsade hem Sebastian till sitt vilket resulterade i att vi stannade där en liten liten stund. Bara jag som tycker att de är galet skönt att åka bil när de är mörkt kallt och spöregnar ute? Dra bara upp volymen så högt du kan och en riktigt bra låt på såklart så kan man åka miltals mil! Nej nu ska jag ut! Pööss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0