Ni får skratta

hej och förlåt för dålig uppdatering.
Idag är det måndag och jag är hemma från skolan, eftersom jag går på avvänjing av mina mediciner så får jag jätte mycket bivärkningar när man blivit beroende av mina mediciner. 
Huuur som helst så ska jag snart börja skriva på min redovisning på hälsopedagogiken (duktig) ja..
 
Men först måste jag fan visa några bilder genom tiderna med mig asså.
HAHA börjar undra om jag är sjuk i huvudet.. (( VARNING FÖR FULA BILDER))
 
Ja... vad ska man säga? Stor röv, ful som fan.
Har alltid varit sur på morgonen, Men gick ändå alltid upp vid 6? makes no sence?
Klättrar i en sån här med KIOL? makes no sence där heller....
Sitter utan skor på nåt random ställe och ser ut som fitt gunilla i Svenska Hollywood fruar. KUL
Här ville jag alltid ut och springa, vad fuck hände med det? haha
Lärt mig stå på huvud/armar. LOSER varning.
Älskade kaniner. och där menar jag typ beroende. men jag va ju liten hihi
erm ja, jag kom på att jag inte hade rakat benen så stannade på macken och fixa det!
Nej haha bara nej.
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA bästa jag sett. typ 9-10 barre kanske. 
Ah men snygg........
IKEA MAAT
 
 
// EMMA 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahahaha snygga ögonbryn!

Svar: hahahaha tack, mode liksom..
Felicia och Emma Mejbert och Söderberg

2012-10-15 @ 17:31:00
Postat av: Idil

HAHAHAHAHHAH emma fyfan vad jag älskar dig! bästa på länge

2012-10-17 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0