Im so bored.

Jag är så uttråkad. helt sjukt.. 
I WANNA GO OUT, UT OCH GÅ ELLER VAFAN SOM HELST. (gärna med sällskap) någon? nej?
Jaha vad ska man skriva om då?
10 saker ni kanske inte visste om mig?
 
 1. Jag är laktosintolerant.
 
2. Jag har jätte svårt att säga min riktiga ålder, jag ljuger typ alltid om den. Vet inte varför..
 
3. Jag blir uttråkad på 0 sekunder, måste alltid göra något.
 
4. När jag går ut gymnasiet så flyttar felicia och jag till London. Skiter i allt här i jävla lilla uppsala.
 
5.Jag ÄLSKAR brittiska killar, är på riktigt helt kåt på dom, Speciellt dom med sleeve.
 
6. Tycker inte om att vara ensam, är beroende av människor.
 
7. Jag visar nästan aldrig känslor, håller dom inom mig och mår skit av det ist.
 
8. Jag har jätte svårt att komma upp på morgonen, måste ligga kvar minst 5minuter annars är jag på dåligt humör hela dagen.
 
9.Jag är jätte lätt irriterad, Det blir verkligen svart framför ögonen när jag blir arg, kan säga jätte dumma saker och sen inte komma ihåg vad jag sagt när jag lugnat ner mig.
 
10. Jag har dyslexi och dyskalkeli. 
 
// EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0