Fredagen

Juste kan ju skriva om fredagen, 
Jag åkte bussen till storvreta runt halv 7 tillsammans med nathalie, Gick in genom Felicias dörr och där står alla underbara vänner och gav mig en drink och hade på veronica maggio 17år, HELT UNDERBARA VÄNNER!
I mitt drinkglas låg även en ring, haha (karin och göran)..
Sen satte vi oss vid bords och käka tacos, sedan var det dags för massa sång och present öppning. 
Beerbong
Dunk 3apor.
Drinkhållare.
Drickspel.
Ett presentkort på Vera moda.
Ett par skit roliga trosor,
Tror det var allt, men ska hämta sakerna hos fellan nån dag i veckan nu så får se då om jag glömde nåt.
Sen dansade vi och drack hela natten lång, Alla vart fulla och glada liksom. Hade världens bästa kväll med mina fina vänner. 
TACK SÅ MYCKET!
Fick även ett par handfängslen och en kondom av kyle på måndagen haha, kommer användas väl!
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0