They dont know

Tjena bloggis.
Jobbat 11-18 idag, det var otroligt segt faktiskt.. Inte mycket att göra och vi va två stycken som jobbade.. Så från och med nu så ska jag tydligen jobba på lördagar ist men det känns bra för det är på lördagar som det flesta fester är så då kan jag supa hur mycket jag vill! Men jobbar inte lördag den 1 dec eftersom då kommer jag hem från partykryssningen med vännerna och fredrik ska firas eftersom lillkillen blir hela 18år! 
Sover hemma hos syster ikväll och bara för att spara tid imorgonbitti så tänkte jag att jag kan platta håret ikväll ist! Mitt hår gick av, så jag har nog sveriges fulaste lugg nu haha.. 
Jaja nu ska jag nog röra mig mot sängen.. 
Sov så gott världens bästa bloggläsare(not) haha.
hejdååå. / Emma
Bjuder på lite gamla goingar. Sista bilden är på mitt "fina" hår hahahaha

Kommentarer
Postat av: Linda

"lillkillen" så är du 1 år yngre än honom :pPPpp

2012-11-19 @ 14:48:58
URL: http://fanticious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0