So sick sick sick and tired

Okej FETT töntig rad som rubrik där men aja what ever.. Jag ligger fortfarande hemma och är sjuk, har haft feber som nog är borta nu men är fortfarande extremt förkyld och nu har jag även börjat fått sjukt ont i halsen men sånt är livet.. Jag ska försöka kriga mig iväg till skolan imorgon hade jag tänkt. Det är ändå kort dag så att försöka ska väl inte skada .. Egentligen hade jag velat vara frisk tills idag för hade verkligen velat kötta på gymmet idag men med vilken energi då har jag ingen aning om.. Jag har knappt ätit någonting alls på 3 dagar, bara små saker som typ en chilinöt osv. Känns åt helvete fel i kroppen, är jättetrött pga det. Pappa har vart hemma två dagar med mig och har vart världens gulligaste som hela tiden kommer in med saker så jag ska försöka äta men det går Inge vidare.. Nyss kom han in med en påse godis och mackor med olika pålägg på.. Jag ska försöka men de går nog inte så bra så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0