Kämpar

Ligger här i sängen med ca 38 graders feber .. Känns så sjukt jobbigt men jag kämpar på för jag kommer vara frisk på fredag! Har med hjälp utav naproxen och Alvedon fått ytterst lite krafter men nog för att orka packa lite granna.. Imorgon ska jag knarka värktabletter duscha och packa det sista och sen på fredag blir det att möta upp Sebastian och Emma i stan och sen mot vikingline bussarna sen är de bara RÖJJA oavsett hur hög feber jag har så ska jag ha kul! De blir en hård och intensiv helg alltså..sen hinner vi inte mer än att komma hem till Uppsala på lördagen för då ska vi fira Fredrik, sover dock hemma den natten även om jag kommer vara själv men Emma ska upp och jobba och jag vill njuta av min sista helg liksom.. Sen helgen efter är det jobb och sen drar jag till Thailand i en månad på torsdagen .. Nej nu ska jag återigen försöka sova och jag har bestämt mig för att vakna upp pigg och frisk imorgon så de är bäst att de stämmer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0