Im a Wessexboy

Not me och inte James heller men Yorkshire boy kanske då? Haha skrattade bra åt han igår, om jag inte sagt det ännu så är det tänkt att James ska komma hem till mig här i Sverige den 17 januari och stanna tills på Söndagen. Underbart tycker jag och han ser ju också fram emot det men igår blev han lite nervös när han fråga om Sverige har mycket olika teer, ni vet engelsmän och te.. Helt sjukt.. Haha ja så nu är väl planen att han ska ta med sig sitt egna när han är här.. Åh jag längtar tills mitt liv med en engelsman i England börjar på riktigt! Ska bli så jävla kul, älskar dom. Och dessutom att man kommer ha sin bästa vän med sin engelsman i huset bredvid, livet kan ju inte bli bättre då!

Surpuppan James, tycker om honom ändå!


Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

haha du får ta honom till tehörnan i forum!


Svar: Haha ja eller så får han helt enkelt klara sig, så jobbigt kan det väl fan inte va haha :)
Felicia och Emma Mejbert och Söderberg

2012-11-07 @ 22:16:24
URL: http://fanticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0