If this is love

Tjena fuckers.
Får ta och bli bättre på att blogga! kanske dags att ladda hem blogg.se appen? Ja.
Så vad har hänt? Ganska mycket tror jag haha. 
Helgen var mysig, vinkväll med mina 2 av mina fina vänner, idil och felicia. Jobb har jag hunnit med också, hände ingenting typ, så strök ca 50 dukar. VÄRSTA JAG GJORT.
Imorgon är det skola, då ska jag och felicia maila Capital FM, en radiostation i London som vi alltid velat jobba på. Vi ska förmodligen fixa en studieresa dit. 
Annars då? Jo världens bästa mamma kom till emelie och lämnade 1000kr var till mig och henne, spontant <3
Lycka.
 
Imorgon ska vi jobba mer på våran "radio" som vi jobbar med på engelskan och media produktionen. ((KUUUL))
Åh hoppas på att allt dåligt i mitt liv vänder, är Jätte glad just nu, hyper osv and i dont know why.
Här ska ni få lyssna på en AS MYSIG låt.  Hope you like it.
/emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0