FRIDAY

One week to go to the PARTYBOAAAT.
Hej bloggen idag är det underbara fredag! Hur skönt är inte det då?!
Sitter just nu på lektion, Svenska. Inte speciellt roligt men har gjort det jag ska på denna lektion så jag överlever.
Ikväll blir det nog ganska lugnt, Några glas vin och lite middag hemma hos Ellan eftersom både jag och felicia jobba imorgon.Ska även shoppa lite efter skolan till nästa fredag, Kläder till båten dårå.
För några minuter sen så bokade jag och fellan in buffé på båten vid halv 9 på fredag kväll och anledningen till det är inte att vi är hungriga och vill ha mat på kvällen utan anledningen är självklart att det är
GRATIS ALKOHOL! HUR NICE ÄR INTE DET?! 
Hoppas ni alla får en underbar fredag, uppdaterar nog i eftermiddag också! Vi ska defenitift bli bättre på att blogga nu, ganska många läsare per dag har vi iaf!
Puss / Emma
 Sjukt duktig grabb de här, får rysningar! Det är värt att kolla i 9min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0