Gårdagen och lördagen

Sjukt trött idag alltså, man blir riktigt slut efter att ha gått upp 6.50 varje dag och lägga sig runt 1 och sen åka till Globen i fredags och röja gärnet med Tim berg va ite helt fel! Synd bara som Emma tidigare skrev om det som hände.. Känns helt overkligt att det skulle ha hänt när vi andra inte märkte ett skit.. Det är dessutom Sverige vi snackar om där allting ska vara så jäkla säkert.. Otroligt dåligt tänk alla som taggat och längtat så länge som vi gjort och så händer de där bara 5min in i konserten, dåligt! Jaja enough om that .. Idag ska vi få lite främmande här i Storvreta mammas och pappas barndoms vänner kommer på besök och även min högra hand Emma kommer över så de blir lite middag och en jävla massa alkohol om jag känner till dom där rätt haha roligt roliga människor faktiskt!
Bjuder på en helt otroligt härlig bild från igår i Globen, TAGGAAD MAN BLIIR! Nu blire dusch HBH


Kommentarer
Postat av: william

ooh vill också gå;D & söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 @ 12:30:57
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0