CapitalFM

godmorgon, som felicia sa idag tog vi sovmorgon ist. haha kan ju säga att jag var absolut inte vid medvetande när felicia smsa mig i morse, jag sov men lyckades smsa iaf, har inget jävla minne av att jag smsa med henne men hur som helst så var det tur som fan att jag vaknade av mig själv vid 10 ungefär..
Har fixat mig,käkat lunch och nu sitter jag vid köksbordet med datorn och lyssnar på capitalFM i iphonehögtalarna. Capital är BÄSTA radiostationen, den är brittisk dock så man måste slå in en speciellt kod typ. Men fyfan så bra den är, och så pratar dom lite också, MYS.
Ska ta bussen vid 12 till stan sen åka till skolan och ha tyska.. USCH måndagar suger.
Den här veckan är dock ganska chil, inte så mycket skola..
Imorgon: är det skridskoråkning i fjällnora(SUG)
onsdag: är vi lediga
torsdag: spela badminton vid 9 till 11 sen slutar vi (NAJS)!
och på fredag slutar vi som vanligt 13.00 ca.
Tråkigt inlägg men jag har tråkigt så det passar haha..
hejhej / EMMA
bjussar på en ful bild på mig och jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0