Olly Murs & lite till

Godmorgon.
Är på lite bättre morgonhumör nu. Bor som sagt hemma hos min pappa själv med felicia den här veckan, eftersom min kära papi är utomlands och jobbar, så blev väldigt mycket prat & skratt igår kväll! Mycket prat bestod av min resa till London och när jag träffade den saknade underbara killen George Som jag inte träffats sen sommaren 2010!
Vill tillbaka och leva som den kvällen varje dag! urgullig är han verkligen, vi började med att träffas på Viktoria Station, åkte tunnelbana till en club/bar, han bjöd på alla drinkar under hela kvällen, och om vi säger såhär Det blev inte liteee drinkar&shots den kvällen..
Sen tog vi tunnelbanan igen till Londoneye och Bigben, gick runt där och myste lite. Sen var det dags att bli lite fulla, så vi drog till camden town(bara barer och clubar där) gick in på olika ställen och beställde shot efter shot, drink efter drink, sen var det fullt drag på en club så vi ville dra in dit, vakten ville inte släppa in oss och vi fattade verkligen inte varför men george fick in oss på nåt sett tror jag, haha ingen av oss kom ihåg hur vi kom in men aja vi förstod när vi va inne varför vakten inte ville släppa in oss hahahaha hade nämligen kommit in på en gayclub.. Men ett gott skratt vart det iaf & lite andra saker.. Vi tog en drink sen drog vi. fulla & glada, gick runt och sjöng olly murs ahah.
Sen var det dags att dra oss till MITT hotell där mamma och emelie var.. Fastnade i en park på vägen också haha, Fick in george på hotellet iaf, mamma var inte glad att jag hade dragit med han till hotellet om vi säger så men vafan kl var halv 3 på natten liksom.. Mamma&Emelie sov i en säng och George och jag i den andra... Som tur var så var det två olika rum haha!
När vi vaknade(kan ju säga att det var ju liteee som en dröm att vakna upp brevid en brittisk kille, plus poäng att det var just han dårå haha) så gick vi & käkade frulle på donken innan vi skildes åt..
UNDERBAR kväll & natt. Killen vet verkligen hur man får en tjej helt lycklig. /peaceout EMMA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0