Natt prat

Ska snart sova, men ligger här i sängen och tänker lite.
Jag plockade undan i rummet innan jag la mig och då ser jag min tavla som jag tjatade sönder på pappa att jag skulle få eftersom den inte direkt var billig.. (de här va kanske 4 månader sen) och jag har fortfarande inte satt upp den(?!) den bara står där... Då började jag tänka på en sak. Jag gör typ inget av det jag säger att jag ska göra, mycket prat och liten verkstad kan vi förkorta det! Skäms nästan av det här, hatar människor som är så och så är jag en själv ?! Fy skäms asså!!

jag ska ta tag i mitt liv nu fan! Säger jag att jag ska till London och leta jobb i februari så ska jag fan se till att göra det också! annars kommer det sldrig hända nåt.. Arg jag vet men och?

OCH sen kan vi klargöra en till sak, till er som tror jag att jag har attityds problem eller är störig osv så är det som Felicia sa, du förtjänar det väl förmodligen bara att jag säger det ist för att sitta tyst som alla andra :)
sååå va skönt det kändes att få de klart! :D

Aja som sagt, ta tag i livet nu! Skärpning liksom... Så vem vet kanske bokar i morgon?
Puss och godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0