Live like its your last day in life

Hej bloggen.. Är skit nervös och kan tyvärr inte säga varför men har ont i magen bara jag tänker på det..
lite "roligare" saker nurå,
Dagen gick segt i skolan, eller as ganska segt iaf. Åkte hem, chillade framför tvn tills det var mat. Sen åkte jag till Storvreta med pappa och skulle prata med min tränare men han kom aldrig (?!?!?) Åkte tillbaka till stan, åkte hem till Emelie och myste med gustis, han va så glad! Skrattade hela tiden, han och jag tjuvåt även mackor i köket.. Gud va vi kommer ha kul när han blir äldre asså!
kom hem, tappa mobilen i marken, lackade ur, tror jag lagade mobilen, ej säker . Det var allt. haha sköna meningar där..
Ska försöka sovaa nu. Godnatt alla fina/fula/underbar/goa/rara/söta/tjocka/
Smala läsare /// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0