Ive got a confession to make..

jag har typ heelt och hållet glömt bort bloggen.. Meeen nu är jag på g igen.. Tror jag..
Dagen har tillbringats nere på stan med syster .. Hade precis fått in pengar hade ca 2 tusen på kontot efter 2h på stan har jag 36 kr kvar.. Åh hej shopaholic typ... Skäms, arg, besviken, lycklig och glad på samma gång.. JAG HATAR DEJ SÅ MYCKET ATT JAG ÄLSKAR DEJ! så nu har jag bestämt mej.. Det är en skilsmässa på gång.. Kära Hennes&Maurits ta bort alla era assnygga plagg eller höj proverna något redlöst så jag kan hålla fingrarna i styr.. JAG ÄLSKAR H&M! Skulle linne gå där i ca 14timmar i sträck bara kolla och prova allt.. Önskar mej typ 180003762000 kr i presentkort på hm när jag fyller år! Synd ba att de är ca 5 mån kvar..
Köpte iaf skjorta,tröja, 2t-shirtar och ett par vanliga svarta jeans från h&m .. De Jeansen är typ perfekta, de går sönder rätt fort men de är fett najsiga iaf ..

Just nu sitter jag iaf med syster i soffan och kollar på en utav världens bästa filmer nämligen Cast away.. Underbar film fin bra och ja you namn it..
Såg nyss att vår kända brittiska vän K (börjar med lite kissiestyle här med att hålla namnet hemligt) ska nu in i bigbrother huset.. K IF YOU READ THIS, I HOPE YOULL CHEAT PN YOU CHICKEN HEN TO GIRLFRIEND WITH SOMEONE! AND BTW.. WIN THIS MADDAFAKKIN TING MAN!

Imorn ska jag till Stockholm för att hälsa på släkten, ska även köra hela vägen dit.. Spännande va?? Mmm verkligen .. Nä nu har jag skrivit ett lång inlägg här, lovar att uppdatera mera snart, typ imorn .. Hörs då! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0