FML

Ligger och kollar på Wallander men ska sova nu, har varit seg o trött hela dagen, sovit några timmar också..
hatar att vara förkyld, mamma ska ringa min läkare imorgon för att kolla så att jag inte har fått halsfluss eller lunginflammation som jag har väldigt lätt att få.... Min hosta har blivit värre över dagen också, kan knappt andas när jag hostar, obehagligt!
ligger här i soffan helt påklädd med en svart stickad tröja och en tjocktröja över det, ja man skulle kunna tro att jag har feber och ja jag tror jag har det. Är helt slut.
Blir ett godnatt här, får se om det blir skola eller ej imorgon. Godnatt
brukar ni också stoppa papper i näsan när ni är förkylda? SKIT SMART, slipper gå och snyta sig 24.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0