2012

ja 2011 är ju slut så heres a list of vad man har åstadskommit och gjort under året.

druckit alkohol? - YES OFCOURSE! Det vårt liv går ut på typ ?  
rökt vatten pipa? - Jajamen 
däckat?  - Inte vad jag kan minnas
fått minneslucka? - Troligtvist
varit kär? - Ja
älskat / älskar någon av motsatta kön? - Ja
fått ett sugmärke? - Oh yes (gräsligt, något utav de fulaste jag vet)
gjort ett sugmärke? - Jäman
haft oskyddad sex? - Japp
haft ett förhållande i över en månad? - Nope 
kysst en främling? - Ja
strulat med någon av samma kön? - Ja
strulat med någon av motsatt kön? - Ja 
sovit i samma säng med någon av samma kön? - Japp, will do it tonight 
sovit i samma säng med någon av motsatt kön? - Det med
lekt med någons känslor? - Kanske lite
gråtit dig till sömns? - Sorgligt nog ja.. Saknat London fööör mycket
vaknat av att jag gråter? - Nej
skrikit ord som hora/slampa till nån? - Ohh ja haha! (äckliga Enköpings horor :) )
slagit till någon? - JAJAMEN
blivit slagen? - Ja
lärt känna över 10 nya människor? - Ja
åkt skidor? - Nej jag HATAR allt med snö 
åkt på solsemester? - Yes Thailand och Sunny Beach! Parteey
badat i havet ? - Yes
haft snöbollskrig? - Nej jag går i ide på vintern
tittat på en hel fotbollsmatch - Sverige <3
inte sovit på en hel natt? - Japp, sleep all day party all night! (mitt motto i livet)
varit på sjukhuset? - Ja
sovit över 12 timmar? - Varje dag på lovet fan
sett en film mer än 10 ggr? - Just go with it & Hot fuzz (påminner mej om hur sköna britter är)
fått IG/F? - På extramatten :( skäms faktiskt över det, vet att jag kan bättre!
åkt buss i över 10 timmar? - Thailand, Hua Hin - Khao Lak
vart ute en hel natt? - Självklart
har blivit tagen av polisen - Ja, London 2011
svikit en vän - Tror/Hoppas jag inte. Mina vänner är allt, men Göran är ju självklart den bästa min man sviker jag aldrig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0