Waiting

Väntar på la familia som är på Ica och handlar gosaker till ikväll då jag troligtvist kommer stanna hemma.. Imorn däremot bär de av till Stockholm på krök hemma hos Jonas kompis Daniel, där ska det tydligen bjudas på vin till middagen tackar inte nej till det direkt.. Får se hur det blir då min plånbok har fått lidit rejält den här månaden! Får pengar imorn men har ingen större lust att kasta iväg dom det första jag gör då jag snart ska till new york, sen London med syster och Thailand i vinter.. Känner att jag måste börja spara lite granna! Jobbigt!
Var och shoppa med mamma på stan igår innan jag drog iväg till Jonas. Fick en massa fina saker bl.a. En ny jacka och en bikini.. Im a sucker for bikinis har 30 st just nu, nöjd chey!
Hörs senare pöss!
Bild på min lilla bebis i thailand som jag älskar enormt mycket! Seeaaanie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0