Som vanligt.

Som vanligt så har jag oturen med mig.
Var på sjukhuset idag, kollade nacken.. Dom skulle gjort en operation på mig redan när jag gjorde illa mig(2009).. Så dom har gjort fel, stabilt. Men får väl tänka positivt antar jag?
mer försäkrings pengar till moi!
Har precis haft Engelska redovisningen, såklaaaart va min grupp först ut! sämst. Men aja det gick bra för mig(tror jag) Trodde det skulle gå sämre eftersom jag inte var klar..
Som sagt pratade ju om Professor Green bl.a, OMG va snygg han är i sin nya video!!
Den här killen ska bli min asså, han är dock 28 barre men hallå liksom? det är inte äns mycket om man tänker efter, zacke i umeå var ju 26 hehehehehee.
Här är videon.
MUUUUUUUUUUMS // EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0