Samhäll

Sitter just nu på samhällskunskap, innan det här så var "syon" här. Hon kom och sa att vi måste börja välja våra extra kurser till tvåan. Måste välja 2 saker & en av dom har jag bestämt är idrott och hälsa2. Här på JB är idrotts lektionerna BÄST.
Det andra valet har jag ej bestämt mig för än..
Aja vad händer idag då.. Jo bloggen idag så skulle jag, fellan & idil fikat(ovanligt? neeej) men blev inte så eftersom idil hade prov imorgon så hon behövde läsa till det, så blir väl kanske en fika i morgon..
Men felicia och jag fixade nya planer på dirren, får se om det blir bra/kul eller inte.. meeeeen bättre än ingenting.
/ EMMA

Vill tillbaka till London2011 så här är lite bilder från världens bästa resa.

På väg dit.

På väg in till London, ÖVERTAGGAD

shopping

shopping

nyktra

strike a pose

Puss

Ball "rundtur"

Ball

Smooke lalala everyday

Kissenisse

Dappy:D

Bakis?

<3

Finaste biljetten någonsin

Tompan hahaha

Dappy!

Sexiii

FULLAAA hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0