News

Det gick väl bra hos läkaren antar jag.. Dom vet ännu inte om jag ska göra operation men hoppas verkligen inte!! Det är en stor operation & det kan ge dåliga biverkningar om jag säger så.. Usch dom satt & berättade om hur allt går till osv, Hoppas inte verkligen!!
Hur som helst, Nu ligger jag & kollar på Hp igen, tönt jag vet men vad fan ska jag annars göra om dagarna?
Ännu en nyhet som blev bestämd under lunchen på Ikea(ja vi är familjen söderberg), Mamma & pappa ska flytta tillsammans, Jag tycker det är bra! kanske några nackdelar eftersom pappa vart så lugn hela tiden när dom skildes haha. Men det betyder stor och skön lägenhet och Familj Känsla!!
Haha anledningen var väl lite att ingen av mamma eller pappa vill bo kvar där dom bor nu, utan båda vill bo i stor lägenhet & dom träffas ändå 24 så...Så eftersom jag blir fett taggad på att flytta så hittade jag en lägenhet som jag måste visa för dom!
Den är pricken över i. Vi måste gå på denna visning & KARIN du ska med!
http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3V5BQN6QMDQ9DGIU
hur jävla snygg är inte den här liksom!! & sen pengar kvar så man kan fixa toan.
Min nya drog

Kommentarer
Postat av: Jonas

Omg ni måste köpa den där lägenheten, annars tänker jag inte umgås med dig...

Btw helt sjukt att jag saknar er så hääääär mycket... snacka om att ha blivit skadad utav att hänga med er hela helgen!

2012-02-01 @ 22:12:36
URL: http://springboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0