Ill give up... KRÄFTA

Jag ger upp, Emma får gärna tro att hon är tillsammans med honom.
Sanning är ju dock att han bor i England och är tillsammans med ingen utav oss.
MEN snart så händer de grejer vettu...
Vi ska ju flytta dit så de år bli en riktig jävla catfight istället!
Jaja en sak är iallafall sann och det är att emma och pontiak är forever.
Sitter just nu i skolan och har lektion som strax ska dra igång igen. Det är
"föräldrar dag öppethus" på JB och snäll som jag är har jag dragit med min kusin som fluntar på att börja här tills nästa år, kuligt!
Efter skolan är de dax för att inhandla saker till midsommarafton som vi ska ha ikväll hemma Emma. Det blir bira Tre apor vitt vin Vodka m.m Lulligt ska de bli!
Igår vart det kräftskiva med hattar marshaller kräftor och sprit! MYSIGT värrer var de imorse när man hade bråttom till skolan och det står tomma ölburkar och kräftor på frukostbordet, men det är sånt man får ta helt enkelt!
Slutar runt halv 4 idag ochs ka sedan till Gränby Centrum och möta upp syster och gå på systemet och lämna tillbaka tröja, köpa hexadent för tungan och kanske om jag har tur köpa ett par jeans som jag verkligen vill ha!
Hörs senare! Tjing! //Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0