He did it again

Haha lite komiskt att både jag och felicia har städat våra rum hela kvällen, har har rensat ALLT, då menar jag lådor,mediciner osv. haha så jävla kul att min "korg" där jag har mina mediciner såg ut som ett apotek typ hahaha!
Ska strax hoppa in i duschen, sen lägga mig i nybäddad säng, OMG längtar till imorgon, GOFFAAAAAAAAA!
Ska försöka fixa ett ligg också, vill ju inte direkt ligga typ i soffan i morgon när felicia ligger och nuppar med mackan, nej tack. Dom får jätte gärna vara här men fuck no att jag ligger här forever alone.
HEHEHEHEHE.
Hittade även en ny låt idag, med dappy från N-dubz.. Jag trodde dom hade dött eller nåt, men nej Dappy göre igen, så sjukt skön låt!! dör av garv av killen med vitt linne dock HAHAHAHA. när ni kollar själva kommer nu förstå.. Men dappy därimot har nåt sexigt, tror det är rösten, lite ganster sexi brittiskt liksom.. mums.
Sjukt bra låt iaf, har lyssnat på den hela kvällen!
Natti// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0