Frusen

Godmorgon bloggen.
Hoppas ni hade en bra lördags kväll! Inte för fulla hoppas jag, eller så kanske ni satt hemma och kolla melodifestivalen med ett glas vin och lite trevligt sällskap?
Min och cassies lördagkväll vart inte riktigt som vi tänkt  oss, men många roliga kommentarer från cassie räddade nästan kvällen, lite pulka åkning vart det också + skjus hem!
Och jag somnade runt kvart i 2, och hade ca 4 missade samtal och sms när jag vaknade på morgonen, tur som fan hade min viberation gått sönder på mobilen hehe annars hade man ju lackat.
Hur som helst, idag ska jag köpa ett gymkort och sen möta upp nathalie så vi ska träna.
HÖRS SEN.
bilderna har inget med inlägget att göra men whatever.




// EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0