Dags att plugga

Jaha då sitter man här igen i då, alltid ute i sista minuten såklart! STANDARD.
Har nämligen prov i sam imorn om ideologier och sånt ointressant! spyr fan.
Men jaja sånt som måste göras antar jag!
Sitter just nu i sängen med datan i knät, mina rosa lurar lyssnar på riktig brittisk musik me tända ljus i hela rummet!
Saknar nämligen London så otroligt att det gör ont i hjärtat! (Är de här normalt?)
Sitter och storbölar, tycker synd om mig själv...
Man önskar ju att de va massa britter som kommer hit istället för alla mellanöstermuslimer uscha!
Om det var så skulle jag med glädje betala skatt för att någon snygging ska sitta i en sos lägenhet!
Dom vet man iaf inte bara skulle ligga hemma i soffan och dega som de allra flesta invandrare.
Strök under det där nu så ni ser att jag inte drar alla över en kam!
Sitter och kollar på gamla London bilder och fäller en tår...
London i love you - som jag och Göran alltid säger innan vi åker hem därifrån :(

Lite småpackade och as mögliga killar men asså båda två har fan ett hjärta av guld!
We like you guys anyways!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0