Bilder från helgen

Den klassiska bilden! Tre apor i högsta hugg!
Puss (?)
Göran är sugen och suger!
image description
Blev lite hardcore i Lördags
image description
Tre apor igen. Jag & Amanda <3

Någon spännis, han ser tydligen ut som Danne enligt Emma
image description
Haha klassiker, Martin med ägget! Rolig historia bakom denna!

Linda är het på gröten! (Danne (?) I bakrunden haha)
image description
Olov och någon random.. Strike a pose bitches!

Olov is a fucking P.I.M.P

Iiingen aning vem detta är... Han skulle ta kort på mig och
Göran men näee...

Slitna brudar i slutet av kvällen....

Jag och pussans om Emma gärna kallar sin älskling Karin<3
Älsklingen då... Jonas ser ut som en efterbliven bebis <3

Off to Stockholm med sista nattåget.
Tyvärr slutade kvällen med det ni ser i bilden nedan...

Ambulans

Men sen jävlar va hon på hugget igen!

Ja detta va lite bidler från vår händelserika kväll! I helgen tror vi nog att de blir lugnt.. Har blivit rätt hårt några helger i rad nu. Hela söndagen går oftast åt att ligga hemma och må illa och trycka i sig kalorier som man sen måste träna av i veckorna då man är skapligt jävla slut!
Ska fortsätta skriva på min uppgift nu så de inte blir någon rest! Vi hörs!
//Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0