Weekend

Hej allihopa! blir att långt inlägg nu så ladda upp med lite godis, energidryck också antar jag..
 
Ingen updatering över helgen men det är ju inte så konstig eftersom vi åker båten på fredagen, kom hem lördag, mådde skit! Jobbade söndagen och mådde fortfarande skit,haha!
Hade så jävla kul på båten helt SJUKT! Vill bara tillbaka!! Hängde med sköna killar, blev bjudna på all dricka föruom första ölen och shoten men sen jävlaaaar blev det massa dricka från gullig killar! Fick lite panik när jag och en kille jag träffa senare på kvällen gick till baren och såg att det gick på lite över 400 för det vi köpte han och jag och han sa att han skulle bjuda men som sagt haha glömde bort det lika fort som han sa det, GRATIS är ju alltid godare! Vill inte äns tänka på hur mycket dricka vi fick gratis av boysen..
 
Åh om man säger såhär.. Gjorde en vurpa in i en snöhög på däck och sen när killen skulle hjälpa mig upp så ramlar jag SJÄLVKLART ännu en gång! Oj vad vi skratta!! hahahahaha.
Själv kom jag tillbaka till våran hytt strax efter 9 på morgonen!? haha spenderade natten i grabbens hytt som förövigt såg ut som sebatian ingrosso haha sjukt stolt över mitt "haff". Kom tillbaka till våran hytt där mina små älsklingar låg och sov så sött och jag som fortfarande va full kommer in och väcker min babe FELLAN såklart! hade ju hur mycket som helst att berätta och självklart hade hon också det! (standard haha)
Ah men det va väl att göra en kort sammanfattning iaf. HAHAA felicia och jag har förövrigt världens bästa intern skämt! Du DE GÖR DU SOM FAAAAN HÄLLER!
aja här är mina bilder från helgen så får felli lägga upp sina :) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0