Si sådär

Hej, länge sen jag blogga i know, i know men orkar inte dra upp datorn och tycker inte om att mobil blogga egentligen(gör det nu,vet)..
Så vad har hänt?
Julafton blev inte som planerat men iaf, åkte upp till Umeå och bodde på hotell några dagar med mamma och pappa & jag fick självklart eget hotellrum(skönt)
Och så firade vi med resten av familjen där uppe, det var faktiskt mysigt.
Jag tappade min mobil i toan också men den klarade sig efter att vart död i lite mer än ett dygn.
Fick bra julklappar som jag är sjukt nöjd med, hade trott på en London resa men nej, men fick pengar till en iaf.

Annars då? Är argare än vanligt, ingen aning om varför men så kan det va ibland.. Eller jo ganska lack på mor&far men det är inget jag tar upp här.
Ska gå till läkaren också eftersom jag blöder näsblod si sådär varannan natt så förmodligen är jag väll död inom ett halv år.

Nej men hoppas eran jul varit bra och så bloggar jag imorgon och berättar om planerna för dagen(nyår).
Ps. Bilder på Linda och mig och sedan på min shopping under dagarna.
Pöss / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0