Gråten i halsen

Hej Bloggen...
Idag har vart en sorglig dag. Har haft gråten i halsen nästan hela jävla dagen.. Vill inte men vill ändå åka till Thailand imorgon.. Känns sjukt jobbigt samtidigt som jag vet att jag verkligen skulle behöva komma bort och koppla av, de senaste resorna jag gjort har varit så intensiva och bara massa party så jag antar att det här blir som ett rehab? Har vart jobbigt den här veckan på en annan front också men tror jag är på god väg att komma över han nu, som tur är så har världens finaste engelsman hjälpt till haha blir bara mer och mer kär i den här killen det är helt sjukt!
Nästa vecka så ska han boka flyget hit till Sverige och hotellet vi valt också. Haha åh detta ska bli så kul faktiskt! hoppas på något mer nästan men vi får se när han är här. Typ första gången jag är kär utan att träffat någon haha men ni vet hur vi är... riktiga suckers för engelsmän! åh riktiga män dom där!
Jag är faktiskt rätt stolt över mitt haff! Ska sitta och tok-glo på Os 2014 nör han är med och kör freeski. hihi :) 
Det enda är ju att ja tyvärr blir så nervös när vi pratar på skype att jag börjar babbla på om älgar och svingar runt min nagelfil överallt.. jaja i guess this is how we girls are.. 
Nej just nu sitter jag och lyssnar på de älskade pojkbandet McFly och smågråter. är lite smått romantisk till Göran också och har spelat in en låt när jag sjunger till, dock har jag ignen taktkänsla vilket jag egentligen brukar ha hmm.. jaja. ja skriver väl kanske någongång imorgon och när jag är i Thailand. Vi får se. Om inte så ha det bra allehopa! God Jul! /från en ledsen Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0