Helt slut, kallas även BAKIS

Jaa idag mår man som man förtjänar.. Kvällen/natten spenderades på en lokalfest mitt ute i ingenstans .. Hoppa på bussen ut dit blev hämtade av "party bussen" hahah den va fan bäst! Så nu har jag o emma bestämt att när vi flyttar till London så ska vi tamefan ha en likadan! Fatta förkröken i den asså! Fetaste basen, strobe lights (disco ljus) och grym musik! Sen äre ba ha en skön fyllechaffis som kör runt oss från krog till krog! sounds like a plan! Aja kvällen blev inte extremt lång för min del.. Kände att vid 11snåret någongång hade jag fått i mej way to much men partade på bäst ja kunde i nån timme till sen vare ba att kliva på bussen hem mot Storvreta! Så var hemma redan vid 1 någongång men fan va skönt de va att lägga sig i sängen.. Det måste ju vara de härligaste som finns eller hur? Vara full som ett djur komma hem, dricka ett stort glas vatten, tvätta bort sminket o bokstavligt talat kasta sig i sängen åh happy days!
Har iaf haft en skön bakis söndag idag med massa film o mys med familjen o nu äre bara att tagga skola, börjar 12.35 imorn riktigt skönt! Då blir de tyska fram till 15.00 och därefter ska jag o emma gå till våran syv för möte om hur vi ska lägga upp kursplanen för eftersom vi förhoppning is blir antagna till svenska skolan i London nästa år måste vi lägga upp de lektioner vi missar i 1an och 3an så vi inte behöver plugga ihjäl oss ... Jaja nu ska ja fortsätta trycka i mej cola o godis framför Tvn med mamma o pappa.. SO LONG BROTHERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0