5 dagar kvar..

jaha då var det bara 5 dagar kvar tills de roliga börjar igen..
Har haft en BRA helg, det kunde blivit litee roligare men vafan har man dricka o sina sköna vänner så löser sig allt.
Som felicia sa så va vi på lokalfest i alunda.. Kul hade vi haha och fulla vart vi! haha!
Vi gick på fel buss på vägen hem jag o felicia.. Vi tog tydligen bussen till öregrund när vi skulle till uppsala, haha men de löste vi genom att ta rätt buss lite senare..
Sedan åkte vi till uppsala, felicia drog hem och jag åkte vidare till knivsta med greken,axel o nån annan som skulle hem o laga tacos kl 2 på natten haha kommer dock inte ihåg vad han hette men han får väl kallas mexicanarn!
Tappade min plånbok på väg till knivsta.. full och lite ledsen gick vi hem till greken..
Har en BRA nyhet dock! Plånboken är upphittad! den låg på bussen, så ska gå o hämta ut den idag :) Och en dålig nyhet är att jag har fått ett STORT jävla brännmärke på låret.. någon har förmodligen fimpat på mig så mina byxor har ett stort hål! haha märkte det på morgonen när man vakna upp i knivsta det gjorde satans ont asså. Så nu har man ett stort plåster där. haha sexigt ju, aja..
Igår myste jag med min kära syster, vi kollade på änglagård. helt okej film!
lite bilder från helgen nudå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0