nej men heej!

ASSÅ LACKAR SÖNDER PÅ BLOGG.SE ! HAR INTE GÅTT ATT BLOGGA PÅ TYP HELA FÖRRA VECKAN!.....
eller hehe jag ljög nu... har faktiskt inte tänkt på bloggen, har vart full fart ! hela tiden.
eller hehe okej jag ljög igen...
LOVET SÖG B A L L E. men har faktiskt vart skönt att bara slappna av...
det ska bli bättre uppdatering nu! för våra läsare verkar ha gettt upp hoppet för oss, förutom den gulliga jäveln som följer oss dagligen, puss på dig vem du nu är!
sitter på svenska lektion nu, och ligger lite efter så måste jobba nu! JOBBA JOBBA JOOOOBBA!
puss på er festizar :*
image description ett utav mina finafina shotglas som jag fick i födelsedags present av min älskade trio <3

Kommentarer
Postat av: kissan

Ni menar inte mig som dagliga läsaren va? haha puss på eeer

2011-11-10 @ 10:35:18
URL: http://ceciliajc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0