Nej FY SKÄMS!

JA MEN HERRE GUD!
Ja fy skäms på mej va mmm...
legat sjuk och spytt hit och dit sen i torsdag super kul verkligen!
Jäätte tråkig fredag har de blivit för min del med tråkigheter som hänt inom familj (sadface)
MEn imorn då festar och dricker vi bort alla bekymmer! HA HA
fekke hos drickan imorn då.. (OBS! drickan vi får inte glömma att hämta med Viccan också!)
Invigning på hög nivå av den underbara sk bardispenser som drickan (Emma) fick i present av mej och Kissan! Ska visa hur vacker den är, (tyvärr vare sämst tryck i slangen men det skall fixas!)
hoppas alla ni andra har en gaaal1 kul fredags kväll med fest dricka och önskar er alla en kväll med ett såkallat "happy ending" HAHA!
vi höres imorn!
 
 
The famous Bardispenser

OBS! Undvik att kolla på den otroligt äckjliga tjejen allra högst upp för ert eget bästa!
OBS! om du motförmodan kollar... Hämta en spyhink först!

Två heta brudar hade sina bästa dagar i livet!

Detta var min och Kissans sovplats efter ett galet födelsedagsfirande av mej..
källare på Drottningsgatan i STHLM. KUL!

Saknad kompis på ett utav de bösta festerna jag vart på. SJUKT KUL!
 Emma med sin otroligt bra lokaliseringsförmåga "råkade" gå en omväg hem, egentligen skulle det ta ca 10 min för henne att gå hem, istället valde hon att knata runt halva uppsala så att ta sig hem tog ca 1h. PS: hon hann även få fetaste sprickan i sin iphone.


Kommentarer
Postat av: eran true stalker!

FYFAN VAD SKÖN KOMMENTAR OM LOVISA, ALLTSÅ JAG SITTER OCH KISSAR (kissan) PÅ MIG FÖR ATT DET VAR SÅ KUL!!

2011-11-14 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0