mycket billigt.

hejhej alla gulliga bloggläsare.
Emma is in the blogg jaooo. som sagt sitter på digitaltskapande lektionen, gör inte ett skit.. lyssnar på kapten röd<3 & sitter och kollar på nelly,modekungen osv, ska nog hem och beställa lite kläder i eftermiddag tror jag.
jag gjorde ett inlägg på bloggen i söndags men det varkar ju inte funkat att lägga upp, usch på blogg.se
hoppas resten av veckan går snabbt eftersom det är massor planerat till helgen, kul!
aja, kan inte sluta kolla på den här OTROLIGT SNYGGA SEXIGA MÄNNISKAN
men om jag ska va helt ärlig så tror jag jag får honom i julklapp iår. för har hört någon andas osv i garderoben där mamma gömmer julklappar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0