cuulgirl_1997 & Barbiegirl_97

HAHAHA, adda oss på wordfeud festisar!
nej men vi driver lite på WF och folk går på det så vi mår!
Idag har det bara vart skola & mysig fika med Axel,Karin och Carro, partyligan är tillbaka liksom wiho!
ganska helt okej dag idag, hade digitalt skapande imorse, fick sitta och mixa egna låtar AS KUL! Sedan hade vi engelska, hade en presentation om untied kingdom, gick helt okej tror jag.
På lördag är det krök hos mig(Emma) neejs! Vi får se vart fredagen för oss. JUSTE! i morgon så ska jag till tandläkaren och lägga på nåt lack så att inte mina hela 14 påbörjande hål blir riktiga hål! hahahaha yes ni ser rätt, HELA 14! önska mig lycka till.
Hörs kanske i morgon, kanske inte. PUSS
lika rolig skoldag som alltid...  mitt nya bruna/gröna hår. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0