Umeå

Landade i Umeå runt kvart över 10 igår, vart mött av en glad Melker (som alltid) haha. Väntade på väskan sen gick vi ut i bilen där även Ellen och Emelie satt sen skulle vi skjusa hem dom och när vi precis ska lämna av dom så kom jag på att jag glömt min plånbok på planet... TYPISKT MIG!
så vi fick åka tillbaka och hoppas på att dom fortfarande hade öppet på flygplatsen(vi va sista planet)
hann precis dit! Och dom hade precis hittat den, TUR!
JÄVLA SKIT DAG IGÅR. först missa planet, sitta på flygplatsen från 5 till 9 och sen glömma plånboken... Välkommen till min vardag!

Prövade ett rött läppstift nu på stan och det var skit fult! och då hade dom inget att ta bort det med! Så sitter med det på bussen nu hahaha fuuuuul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0