Pluggg

Hej allesammans, yes som sagt sitter och skriver om min "hälsodagbok" till idrotten, det där som min dator RADERADE igår.. Men har väl hela dagen i morgon på mig också tror jag,för stannar nog hemma för har så fruktansvärt ont i halsen, eller aa halsmandlarna, dom trycker på mina stackars luftrör buhuuuu.. Så om jag inte uppdaterar i morgon så ligger jag på dödsavdelningen på akademiska, det går ej ett rädda mig säkert, visste väl att jag skulle dö ung. Men vet ni vad? om jag dör så kan jag ju faktiskt skryta lite i himmlen om vilken satans rolig ungdom jag hade!
Nej men fy nu ska vi inte prata om döden! Jag lever ju förfullt!! HÖHÖ
AJAAAAA back till plugget,
HAHAHA tyckte låten passa :PPPP /// EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0