plugg dax

Ah, inte så mycke kul att berätta..
Va på Gränby tidigare idag med la familia.. Hade tänkt att jag ska dra upp och kolla lite i butikerna för att
kanske inhandla något snyggt till helgen.. Men de sket sig ju rätt så stort nör jag bestämde mig för att gå och kolla hur mycket pengar jag hade på kortet... Ingen rolig syn det inte, hade närmare bestämt 36kr..
Trodde det va någon som hade snott massa pengar så va tvungen att testa att dra ut ett kontoutdrag till, så denna gången bvestämde jag mig för att kolla på kontoutdraget utan att slänga de och vara "säker" på att någon snott eller skimmrat.. och där stog de.. 657 kr på H&M, får nämligen bara 700 kr i månaden, lägger undan resten  för att spara ihop till lägenhet med Emma i London. Jag begärde lite "tröstpengar" av mor och far, så det ska jag få så
jag kan ta mig någonstans i helgen. TACK <3
Nä vad mer kan man säga? Jag fick ett stort fet F på tyska provet idag.. inte så kul de heller,
men de är ju trots allt måndag..
Då brukar allt skita sig och vara tråkigt..
MEEEN! Imorn blire bowling på idrotten med klassen, och på Lördag då äre min dag!
Då blire att åka ut till Åker som Emma berättade tidigare med mina bruuuds...
Cassiegroo och Emma... haha ska bli så gaaal1 kul!
Är redan skit taggad så Emma då är vi 2 om den saken.
Och för er som undrar, så är Åker en sketen liten håla, men va skit kul sist vi va där så nu kör vi! ;)
Nej jag ska väl fortsätta plugga på, förhöret är imorgon och så typiskt mig att vara ute i sista minut..
Tänkte slänga in några låtar som bör får de flesta att börja tagga till mot helgen
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0