Jullov

Sitter just nu hemma i soffan med min älskade familj, idag har de bjudits på goda nyheter för min systers och jag är så glad!! Nu jävlar kommere bli smoothies så de står härliga till! Idag blev de även jullov, skolan börja 9.30 så va där i ca 1timme, kolla på något vår mentor gjort med alla 1or sen hade vi jeapordy i klassen, och jag som är så jävla tävlingsinriktad blev riktigt insatt! Jag tog över allt som vanligt haha! Gillade min grupp bra mycket, Fredrik blev lite rädd antar jag eftersom jag överreagerar och blir arg om något annat lag tar ledningen! Förståeligt jag vet.. Kan tyvärr inte lova att det kommer att bli så mycket mer inlägg här i bloggen eftersom det närmar sig mot jul och då har man oftast ett fullspäckat schema, men lite bilder kommer de väl iaf bli, och det vet jag själv att det är mycket roligare att kolla på än en lång text.. (som det blivit nu haha)
God jul och puss alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0