Hej allesammans!

ojojoj, vi har fått en massa nya besökare ser vi. UNDERBART! tipsa tipsa tipsa folk, vi kör vårat eget race och folk verkar gilla det, det tycker vi om haha!
måste säga att jag tycker ändå att julen är ganska mysig, just nu har vi byggt pepparkakshus, haha fråga mig inte varför eftersom ingen av oss i min familj tycker det är kul.. menmen det tillhör väl julen, och vi håller även på med knäck just nu, i år tar mamma knäcken (på oss alla)...
hur som helst, lite senare går jag förmodligen till pappa eftersom han är utomlands och jobbar så passar jag och min syster på att sova där, mysigt.
JUSTE!! imorgon svarar vi på frågorna. Fortsätt gärna kommentera :)


Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag har A L D R I G haft tålamod nog att pussla ihop ett helt pepparkakshus, haha!

2011-12-14 @ 20:55:32
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0