Hade ju helt glömt!

har ju glömt att berätta om helgen!

Stannade hemma i fredags eftersom jag hade match vid 8 tiden på kvällen så kändes ju inte så kul att åka hem och fixa sig och vara klar typ vid 10 eller nåt sånt..
men iaf igår så började vi kvällen hos fellan, bara jag och hon faktiskt!
sedan kom några killar och hämta oss och tog oss till en fest i Knivsta, trodde vi skulle dö där ett tag eftersom han som körde körde i 170 och satt över ratten och smsa samtidigt hahaha sköjj.
Ganska osociala grabbar men aja, full o glad liksom!

nu i helgen så blir det till att åka till gräsö o kröka! Mysigt :)
Danne och hans kompis skulle kommit i helgen meeeen jag har andra planer än att supa med dom, haha sorry Danne och Alex :)
sitter just nu på spec matte i lilla gruppen själv :( Felicia och Kyle är inte här såå får sitta typ som på gottsunda bussen, inte kuuul ...
min älskade syster kommer snart också eller typ vid 11, då åker vi och äter tror jag sen så åker vi tillbaka till skolan, helt okej liksom.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0