FREDAG FÖLKS

Jajamensan ni hörde rätt!!!!
DE ÄR FREDAG FÖFAN!
Åker hem till Emma efter skolan sedan till hennes syster hämtar nyckeln sen ska vi hem till emmas fari
som är i Polen och jobbar och eftersom han är borta betyder de att det är krök hos gubben min ikväll!
JAJAMEN NU KÖR VI!
Märker nu att Sebastian Fjorre Thorell sitter och läser våran bloggfan!
Ah sebbe nu jävlar blev du glad va? Med på en kändisblogg o grejer! JÄVLAR!
Ah ne snart ska syrran komma förbi med dunken som ska förbrukas ikväll!
ALLA ÄR BJUDNA PÅ KRÖK! JAJAMEN!
Måste skicka iväg de här inlägget nu innan Sebbe kissar i byxan för han är så spänd och väntar på vad nästa inlägg blir.
hörs senare ikväll, kröka festa loss!
Suddig bild, men de där ni! De där är min bajsplutt! (Nej jag har inte barn, de är min gudson era perversa jävlar!)

PS: juste nästa lördag drar vi på fest i Åker, fet lokalfest så då jävlar kör vi!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Ja men asså eran blogg är ju faaaaaanaan bäst!

2011-12-02 @ 13:08:17
Postat av: the famous bloggaren felicia

jag vet gubben... Jag vet..

2011-12-02 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0