BAKIS SÖNDAG

Söndag idag, vilket betyder att man är redigt bakis .. Kvällen igår var lyckad! Vi började hemma hos Emma me vin shottar m.m , sen mötte vi upp Ida och Elvira och hoppade på bussen ut mot festen, fick skjuts av en bil ut till huset sen röjde vi på rätt hårt.. Tog sista bussen hem och stanna på Donken för att dra en cheese.. Drev lite med killen i kassan, körde klassikern " ursäkta får jag bajsa på dej? Killen i kassan blev förvånad och fråga va?! Så jag "upprepade frågan" ursäkta heter du kajsa så säg?" haha ah vi hade jävligt kul vi tjejer igår.. De va jag Emma cassigroo och burran, nä nu ska jag "plugga" eller inte .. Jag ska ta en adventsfika med la familia.. Hörs sen hoppas alla hade en trevlig lördag kväll igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0