Trött utmattad och sjuk

just nu känns absolut ingenting bra, ingenting är bra heller .. Känns som om man sviker och gör alla arga, eller att jag hela tiden blir sviken själv.. Mer de senare alternativet.. Jag önskar jag hade oändligt med pengar så jag bara kunde hoppa av skolan och sen ta mitt pick och pack och bara dra, långt långt bort härifrån. Vill inte ens träffa någon vill inte göra något vill bara bort. Känns som att depressionen från 8an kommer sig smygande på igen. Hatar när ingenting går som det ska, när ingenting är som det ska och när ingenting absolut ingenting känns rätt. Jag hatar alla krav jag om och om ställer på nig själv och som andra har på mig. Jag kan inte vara den tjejen som jag egentligen vill vara. Vill bara att det ska vara sol och trettio grader varmt med min bästa vän på en strand i Thailand. I Thailand där inga bekymmer finns annat än vart ska vi äta ikväll? Ska jag ta vatten eller öl till lunchen idag? Åh vill bara bort nu! Önskar att james bror inte kommer hem från USA nästa helg annars hade jag spenderat min helg där.. Om det bara gick, om bara allting kunde gå som jag vill för en gångs skull. /Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0